16:52:50 / 20.05.2018 
Suçlulara 'sanal devriye' darbesi   |   Barış Rallicileri Adana’da   |   Adana'da 19 Mayıs kutlamaları   |   Ölümüne serinlik   |   Çalıntı otomobilden uyuşturucu çıktı   |   Kozan'da belediye meclis üyesine saldırı   |   Yakalanan göçmenler gözyaşlarına boğuldu   |   Kazada ölen çiftin kimliği belirlendi   |   Sıcaklar camileri doldurdu   |   Baskın yapılan depodan çıkanlar şaşırttı   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
ÇÜ Balcalı hastanesi devrediliyor
Adnan Oktar'dan Başkan Sözlü'ye
Vali Demirtaş'tan 'at eti' tepkisi
AVM'de bıçaklı saldırı
Adana'da toplu taşımaya zam
Bir römork dolusu at eşek eti yakalandı
Kıskanç adam karısını öldürdü
Tamirci cinayetinde 'tecavüz' iddiası
Genç adam evinde ölü bulundu
Tartışma kanlı bitti
 ÇOK YORUMLANAN
CHP'li Barut'tan Büyükşehir'e sert eleştiri
MHP Adana Milletvekili Adayı Listesi
Büyükşehir'de bütçe krizi işçileri vurdu
Gölün ortasında 'bici bici' eylemi
Sözlü: Beş yılın hakkını vereceğim
Akgedik'ten Sözlü'ye 'hizmet' eleştirisi
Adana'da toplu taşımaya zam
Kent içi trafiğe tek yön formülü
Adnan Oktar'dan Başkan Sözlü'ye
Alemdar Öztürk görevden uzaklaştırıldı

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
2,5 LİRA İÇİN ŞEHİT ANNESİNE VE DEVLETE HAKARET ETTİ
13.02.2018

Adana’da halk otobüsü şoförü ücretsiz kartıyla otobüse binen şehit annesine parayı vermeyince hakaret etti.

Adana’da ücretsiz kartıyla otobüse binmek isteyen şehit annesine, otobüs şoförü 2,5 lirayı almak için diretti. Şoför parayı alamayınca şehit annesine hakaret etti.

 Olay, kent merkezinde yolcu otobüsünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, ismi öğrenilemeyen şehit annesi, ücretsiz kartıyla halk otobüsüne bindi. Otobüs şoförü Eren Güngör şehit annesinin ücretsiz kartla otobüse bindirmek istemedi ve 2,5 lira otobüsü ücretini istedi. Ancak şehit annesi ücreti vermedi. Daha sonra Güngör şehit annesine hakaret etmeye başladı.

Şehit annesi, “ Sen askerliğini yaptın mı, biz bu vatana şehit verdik” demesi üzerine şoför Güngör” vermiş olabilirsin, bu otobüs mazot yakıyor, devletin Allah belasını versin” dedi. Otobüs de bulunan güvenlik kamerası görüntüsü sosyal medyada hızla yayılınca büyük tepki topladı.

Bunun üzerine Adana Valiliğinin talimatı üzerine Adana Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürlüğünce bahse konu görüntü incelendiğinde, araç şoförünün Şehit Aileleri ve Devleti alenen aşağıladığı için araç sürücüsü Eren Güngör, Adana Cumhuriyet Başsavcılığından talimat alınarak, adli işlem yapılmak üzere gözaltına alındı.

Öte yandan, Eren Güngör’ün kullandığı halk otobüsünde trafik denetleme şube müdürlüğünce eksiklikleri tespit edilerek, karayolları trafik kanuna istinaden idari para cezası uygulanırken, zabıta ekiplerince şahsın kıyafet eksikliği ve yolcuya kötü davranmaktan idari işlem başlatıldı.
 
 
Bu haber 2315 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Nadir tarafından 17.02.2018 20:13:54 tarihinde yazılmış
Bekir efendi.. Algılama(ma) ve anlama(ma) sorunun devam ediyor. Ha akp ha mhp ha chp ha hdp.. sistemin içinde bulunan kurumlardan otlanmaktasın. Tuzun kuru. Alın terinin ne olduğunu bilemezssin. Alın terinin ne olduğunu algılayamayıp sadece lafta şehit edebiyatı yapmaktasın. 1- Şehit ailelerinede gazi ailelerinede evine helal ekmek parası götürmek için zor şartlarda çalışan aileyede herşeyden önce insana insan olduğu için, bırak insanı Allah yarattığı için hayvana bitkiye börtü böceğe saygı duymak lazım. Öyle bir algı oluşmakta ki şöförün yaptığı saygısızlık her kim olursa olsun -illa ki şehit yakını olması şart değil- cezasını bulmalıdır. Sen ilk önce bırak şehide ve sülalesine saygı duymayı ilk önce insana saygı duymayı öğren. ve boş mesajları okuma.. 2- Nasıl okuyorsun bilemem ama Şehitlere ölü denmez. Şehit denir. (/BAKARA-154: Allah yolunda öldürülenlere de ölü demeyin. Onlar diridir ama siz anlamazsınız.)...Vali bey nereye ödemiş.. Bakanlık belediyeye ödemiş sözlü ve taifesi otobüslere ceza keserek kendi kasasına atmış. Belediye çıkıp açıklasın Bakanlığın gönderdik dediği bedel kimin cebine gitmiş. ...Bu durumda otobus bedelini alamadığı için beleş binmiş oluyorlar. Eğer devlet ulaşım bedelini karşılayacaksa her ay hesaplarına yatırsın. Ulaşım sadece otobüsle mi? Taksi var dolmuş var uçak var vapur var .. İlk önce sen öğren. madem çok biliyorsun basın toplantısı düzenleyip açıkla. Şu plakaya bu kadar ödendi de.. Kimse bunu açıklayamaz. Ha şu olabilir. belediye cezayla mahsuplaştık diyebilir. Adil olmak gerekirse; devletin ödediği yada ödemeyi düşündüğü bedel birilerine peşkeş çekilmeden, birileri şehit aileleri sırtından hem para hemde siyasi prim kazanmadan direkt nakit olarak şehit ailesine ödensin. 3- Benim yorumum benim yorumumdur. katılmak okumak anlamak zorunda değilsin. Sen kendi oluşturduğun nefret kin kahramanlık egoistlik hasetlik birilerini hor hakir görme dünyanda debelen dur. Benim yorumum benimdir seninki de senindir.

BEKİR tarafından 16.02.2018 14:43:13 tarihinde yazılmış
SENİN YAPTIĞIN YORUM SANA BİRŞEY KAZANDIRMAZ ANCAK BOŞ BOŞ YORUM YAPAR DURUNSUN

BEKİR tarafından 16.02.2018 14:41:26 tarihinde yazılmış
NADİR EFENDİ SENİN GİBİ ŞEHİT OLANLARA ÖLÜ BİLE DEĞİL DİYORSA YAZIK HEMDE ÇOK YAZIK GİT VALİ BEYE SOR BAKALIM ÖZEL HALK OTOBÜSLERİNE NE KADAR ÖDEME YAPMIŞ ONDAN SONRA KONUŞ BELEŞ BİNİYORLAR DİYE

BEKİR tarafından 16.02.2018 14:37:14 tarihinde yazılmış
NADİR EFENDİ BEN BUGÜNE KADAR AKP PARTİYE OY VERMEDİM SEN ÖNCE ŞEHİT AİLELERİNE SAYGI GÖSTERMEYİ ÖĞREN BOŞ BOŞ MESAJ YAZMA

Nadir tarafından 15.02.2018 21:23:13 tarihinde yazılmış
Bekir efendi... Otobüsçü değilim .. her ne kadar 1 kilo tooz bir otobozz diyenlerde olsa otobüscülerde insan.. Devletin belediyenin yağlı imkanları yerine kendi alınterleri ile ekmek parası için çalışmaktalar. Devlet suriyelilere, pkk lılara gösterdiği ilginin yüzde birini kendi gariban vatandaşına gösterse ne işsizlik kalır ne yoksulluk. Bu vatan benim. Devleti yönetenleri beğenmiyorsam bu demek değildir ki devlete düşmanım. 40 yıldır terör var. dünyanın en pahalı yakıtını kullanıyoruz. insanlar ekmek peşinde. Sanırım senin ANLAMA ve ALGILAMA sorunun var.. Senin kafada olan devleti yönetenler ve tepkisiz zihniyete sahip halk yüzünden Cennet vatan kan ağlar hale geldi. Bazıları askerliği bir vatan savunması değil bir geçim kapısı olarak görmekte. iyi bir maaş almak ve Şehit olursa annesi babası bir ev alsın rahat etsin düşüncesinde. Tabi onun ulvi değeri niyetine göre değişir. İşsizlik, pahalılık ve yüzünden insanlar ne yapacağını bilemez halde. Senin tuzun kuru galiba. AKP nin yağlı böreğini yiyenlerdensin. Yazacağın """iki kelime beğenmiyorsan terket. Başka bişi bilmen beklenmez. kapasiten o kadar"" Merak etme bu ülkeyi ne PKK ya ne Fetöye nede siyonizme ne de senin gibilere bırakmayız.

BEKİR tarafından 15.02.2018 10:42:20 tarihinde yazılmış
YORUM YAZAN NADİN SENİN NASIL ÖZEL HALK OTOBÜSÇÜ OLDUĞUN BELLİ OLDU BU DEVLETİ BEĞENMİYORSAN BU ÜLKEYİ TERK ET .........................................................................................

Fatih tarafından 15.02.2018 09:06:09 tarihinde yazılmış
Kıytırık birinin soyledigi laflara bak. Soyletene bak demisler ahbap cavus belediye geregini yapmassa zan altinda kalir ne hale geldi memleket bu soforlerin havasini civasini indirmek lazim. Zamanında basimiza bela ettiler geldiler dogudan aldilar otobusleri simdi ayikla pirincin tasiini aytac durak huseyin sozlu suclu sizsiniz bu lafi soyleten sizlersiniz

Asii tarafından 14.02.2018 23:39:12 tarihinde yazılmış
Bu vatan sade halk otobüsçülerininmi veya devletimiz kdv siz yedek parçamı veriyor akaryakıt mı bütün esnaf aylık 3500 3000 tl bedava dağıtsın devletimiz 750 tl versin onuda büyükşehir 1000 tl ceza yazıp ödemeden geri alsın onlar oy alacak diye sade halk otobüslerimi çekecek çilesini bütün esnafa uygulansın aynı kanun anca ağzı olan konüşuyor devletimiz sehidine gezisine bakmakla yükümlü onun bunun şehidin üzerinden siyaset yaparak değil 17 çeşit ücretsiz binen var senin haberin varmı madem öyle ilk önce imralıdaki haini assınlarda şehit ve gazilerimizin ruhu şad olsun

tarafından 14.02.2018 20:37:43 tarihinde yazılmış
Özel halk otobüsü ve dolmuşlar kalksın. Büyük kapasiteli çevre dostu modern otobüsler ve metro ile toplu taşımacılık yapılsın. Adanalıları yüzde 90’ı istemiyor ama belediye nedense bunlardan vazgeçmiyor

Adem Avşar tarafından 14.02.2018 09:13:16 tarihinde yazılmış
Adana trafiğini dolmuşçular ve özel halk otobüsleri yönetir. İstedikleri yerde dururlar , istedikleri gibi gelene geçene , kırmızıda bekleyene dıt dıt dıt dıt dıt korna çalarlar. Bunları önleyecek güç bu şehirde yoktur. Gerisi laftır !

Nadir tarafından 14.02.2018 06:25:36 tarihinde yazılmış
Mazot bilmem kaç para, hat parası bilmem kaç para ulaşım pahalı bedavacılar çok. Madem belediye onlara kart veriyor bedelini neden özel halk otobüsüne yüklüyor. Madem öyle dolmuş taksi de de geçerli olsun. Hatta yoldan çevireceği araç onu istediği yere götürsün. Hatta THY, UFO ve bilumum uçan ulaşım araçlarından da faydalansınlar. Suda elektrikte gazda ve hayatın her alanında pozitif ayrımcılık var. Üstünede ev araba maaş verilmekte. kala kala bir otobüs bileti parasına mı kaldı. Madem faydalanacak bedelini kim ücretsiz olacak dediyse o cebinden ödesin. Ölünmüş se vatan için bayrak için devlet için ölünmüştür. (Gerçi onlara ölü denmez.) Kalanlara süper maaş bedava su elektrik gaz ekmek ulaşım için değil. Şehitlik Allahın ve milletin nezdinde yüce, kutsal, ulvi bir makamdır. Böyle akrabalarının bedavacılık ve başkalarının üzerinde geçinmesini sağlamak, bu yüce makamın sevabını azaltmakta ve değerini kaybettirmektedir. Tamam akrabalarına saygı duymak hürmet etmek lazım . Amma kul hakkına da riayet etmek lazım diye düşünüyorum. Lütfen şehitler üzerinden siyasi politik ve maddi prim yapanlar. Çekin O ön ve arka ayaklarınızı şehitlerin ulvi değerleri üzerinden.

tarafından 14.02.2018 00:08:13 tarihinde yazılmış
Bu özel halk otobüsçülerinden neden bu kafar çekiniyor belediye acaba? Özel halk otobüsleri tam bir sorun yumağı. Ama kimse bunlara dokunamıyor. 300-400 otobüsçüden çeniliyor yüzbinlerce vatandaşın şikayetleri dikkate alınmıyor

Ferhat tarafından 13.02.2018 23:16:50 tarihinde yazılmış
Bu memlekette özel halk otobüsü ile dolmuş ların kalkması lazım.şu güzel im Adana da metro bile yok. İşte bu yüzden böyle saygı sız adamlar her zaman olur..

ADANALI tarafından 13.02.2018 11:40:58 tarihinde yazılmış
ŞU YAPILAN SAYGISIZLIĞA BAK.ŞEHİT OLMUŞ BU VATAN İÇİN CANINI KANINI VERMİŞ.DEVLETİN ALLAH BELASINI VERSİN SÖYLEDİĞİ LAFA BAK.BU DEVLET SENİN BELANI VERİR.ADANADA NE KADAR EĞİTİMSİZ SAYGISIZ İNSAN VARSA YA DOLMUŞCU YADA ÖZEL HALK OTOBÜSÜ SÜRÜCÜSÜ OLMUŞ.ÖZELLİKLE ŞU HALK OTOBÜSÜ ŞOFÖRLERİNE LAFIM VAR.AĞANIN MALI GİDER TUTMANIN CANI GİDER.BEYNİNİZDEN ÇIKMASIN BU DEVLET ÜCRETSİZ PASO KULLANAN POSTACININDA MALİYECİNİNDE DİĞER GÖREVLİ MEMURLARIN İLE ŞEHİT VE GAZİ İLE GAZİ YAKINLARININ YILLIK PARASINI BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİNİN HESABINA YATIRIYOR.(2017 YILINDA 820.00.TL)AĞALARINIZA TUTMALIK YAPIP VATANDAŞA LAF SÖYLÜYECEĞİZE AĞALARINIZA SORUN.BİRDE ŞUNA EMİNİM BU SEKTÖRDE OLANLARIN %90 DA ADANALI DEĞİLDİR.

adanalı tarafından 13.02.2018 11:22:08 tarihinde yazılmış
adana tam bir dolmuş cenneti oldu herkes kafasına göre takılıyor dolmuşçular istediği yerde yolcu alır indirir kimse karışamaz kimse birşey diyemez zihniyeti var birşey söylediğinde mafya vari hareketler şöförmü kabadayımı belli degil denetim yok ceza yok sözüm o şöföre sen git o şehit annesinin ayaklarını öp terbiyesiz 2.5 lira için o anneye söylediğin söze bak sen bir paket parlemente 13.5 lira veriyorsun arabadan arakladıgın parayla kendi cebinden alda iç bakalım kalkmış hepimiz için canını vermiş bir kardeşimizin annesine veya yakınına bu sözleri söylüyorsun utanmaz adam.

tarafından 13.02.2018 10:33:57 tarihinde yazılmış
Özel halk otobüsleri ve dolmuşlar iyice işi azıttı. Denetim yok. Belediye bunlardan bir türlü vazgeçemiyor. Modern şehirlerde midibüs ve dolmuş yok. Bunların acilen trafikten kaldırılması lazım. Çevre kirliliği, kavgalar, yolculara hakaret ve saygısızlık, durak dışı yolcu alma, yollarda küçük arabaları sıkıştırma her türlü sorun bunlarda.

M.K.ALHAN tarafından 13.02.2018 09:48:14 tarihinde yazılmış
Bu hadiseye neden olan özel halk otobüslerinin sahipleri ve şöförleridir.Çünkü Büyük şehir belediyesi ile özel halk otobüslerinin antlaşmaları olmalarına rağmen özel halk otobüsleri bu antlaşmaya uymuyorlar üstelik 65 yaş ve üstü olan yaşlı insanlara bu özel halk otobüs şöförleri olmadık hakaretleri yapmaktadırlar ve üçret istemektedirler Yaşlı insanlar bu kötü muameleden dolayı özel halk otobüslerine binmiyor ve belediye otobüslerini tercih ediyorlar Bakınız belediye otobüslerine hep yaşlı insanlar göreceksiniz Büyükşehir belediyesi ile yapılan anlaşmada yıllık 750 lira anlaşmalarına rağmen özel halk otobüsleri maalesef ücretsiz kart sahiplerine eziyet ediyorlar Belediyede buna bir çare bulamıyor.Yetkililerin dikkatine sunmak istedim.

ibrahim KERİMOĞLU tarafından 13.02.2018 09:39:19 tarihinde yazılmış
Şehit ve Gazi ailelerine özel halk otobüsleri sürekli bu hareketleri yapıyor bunların adam olması gerek yoksa bu işi yapmasınlar.Bu ülke için bedel ödemiş insanlar devletin verdiği hakkı kullanamıyorlar.Yazıklar olsun umarım iyi bir ceza alır ve diğerlerine ders olur.

Vatandaş tarafından 13.02.2018 09:28:50 tarihinde yazılmış
Haberi tüm türkiye gördü en çok şehit veren il adana bu saygısızlık yakışmadı adanaya bu şöför boynumuzu büktü.....adanayı yöneten sayın valim emniyet müdürüm bugün sizler o makamda iseniz şeitler sayesinde o makamların hakkını verin lütfen.... Gerekirse tebdili kıyafet giyin görün şöförler tarafından yapılan kural tanımazlığı yapılan saygısızlığı şöförler cahil eğitim şart.... İki yıldır şöförlerin eğitimsizliği ni yazıyorum yorumlarda demekki okumuyorsunuz haberleri...yirmidört saat kontrol edilecek bu otobüsler eksozlarından çıkan kara dumanları hiçbir yetkili görmemiş demekkki ne kadar acı.... Belediyeyi sözde yönettiğini iddia eden şahıs sözde milliyetçiyim diyen şahıs eserinle gurur duy ne şiş yansın ne kebap dersen bu olur böyle saygısız şöförler çıkar.... Kaldır tüm özel halk minibüsleri tek çatı yap eğitimli şöförler ilekebet adın konuşulsun....

ŞEHİT ABİSİ tarafından 13.02.2018 08:57:44 tarihinde yazılmış
Bende bir sehırt abisiyim daha önce benım annemde bu sorunlarla karsılastı annemın okuması yazması olmadıgı için pılakayı alamadı biz sehıt yakınları cok karsılasıyoruz bu işlerle bu zihnıyete şöförler ehlıyetını iptal edeceksın bakalım neler oluyor haktan bahsedıyorsun arabanın koltuksayısının 3 katını yolcu alıyorsun uz bırde devlete hakaret edıyorsun sizin gibi dusunen insanlar sehıdıne ulkesıne sahıp cıkmıyorsa daha ne dıyelım sen kurbaan ol o şehıt annesının aganı bastıgı topraga TC CUMHURYETI vatandası ALLAH korkusu olan insan böyle konusmaz ama ALLAHIMA ŞÜKÜR DEVLETIMIZ ŞEHİT AİLELERİNE SAHİP ÇIKIYOR HERZAMAN YANIMIZDA RABIM DEVLETIMIZE ZEVAL VERMESIN

tolga tarafından 13.02.2018 08:46:24 tarihinde yazılmış
evet bunu adanada hep yapıyorlar ve engellilerede yapıyorlar

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Söz Tükendi
YAZARLAR
Yüksel MERT

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU

Fuat TÜRKER

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
361
Bugün Gelen: 
49163
Toplam Ziyaretçi: 
277147905