08:07:32 / 24.04.2018 
Adana'da 23 Nisan etkinlikleri   |   Büyükşehir'de toplu sözleşme imzalandı   |   Adana Demirspor: 2 - BB Erzurumspor: 3   |   Polisin şüphesi torunu ele verdi   |   Çoraplarını eline geçirip iş yerini soydu   |   TY Elazığspor: 2 - Adanaspor: 3   |   Karataş’ta 4-6 yaş için Kur'an kursu   |   Tespih hırsızı yakalandı   |   Arkadaşının evinde ölü bulundu   |   Adana'da kaçak mülteci operasyonları   |  
ANA SAYFA
   Adanahaber Özel
   Adana Güncel
   Ulusal Gündem
   Bölge Haberleri
   Ekonomi
   Dünya
   Siyaset
   Spor
   Sağlık
   Polemik
   Eğitim
   Bilim - Teknoloji
   Dini Hayat
   Kültür & Sanat
   Medya - Makale
   Künye
   Adana Tarihçesi
   Linkler
   Adana Protokol
   Video Galeri
Foto Galeri
Arşiv Arama
Tüm Haberler
ÇOK OKUNANLAR
ÇÜ Balcalı hastanesi devrediliyor
Adnan Oktar'dan Başkan Sözlü'ye
Vali Demirtaş'tan 'at eti' tepkisi
AVM'de bıçaklı saldırı
Bir römork dolusu at eşek eti yakalandı
Kıskanç adam karısını öldürdü
Adana'da toplu taşımaya zam
Tamirci cinayetinde 'tecavüz' iddiası
Genç adam evinde ölü bulundu
Tartışma kanlı bitti
 ÇOK YORUMLANAN
CHP'li Barut'tan Büyükşehir'e sert eleştiri
Büyükşehir'de bütçe krizi işçileri vurdu
Sözlü: Beş yılın hakkını vereceğim
Adana'da toplu taşımaya zam
Kent içi trafiğe tek yön formülü
Akgedik'ten Sözlü'ye 'hizmet' eleştirisi
Adnan Oktar'dan Başkan Sözlü'ye
Alemdar Öztürk görevden uzaklaştırıldı
Satıcılarla zabıtalar birbirine girdi
Sözlü'nün açılışlarını Bahçeli yaptı

EMAİL ADRESİNİZ

Google
Web adanahaber
MÜCADELEYE AĞIRLIK VERİLMELİ
05.04.2018

Adana Valisi Mahmut Demirtaş, at ve eşek eti kesimi yapan şahıslarla mücadeleye ağırlık verilmesi gerektiğini söyledi.
Adana İl Yatırım ve Koordinasyon Kurulu Toplantısı Adana Valisi Mahmut Demirtaş’ın başkanlığında gerçekleştirildi. Vali Demirtaş başkanlığında gerçekleşen toplantıya, kurul üyelerini oluşturan kamu kurum ve kuruluşları ile yerel yönetimler ve sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri katıldı.

2018 yılı yatırım programında merkezi idare ve yerel yönetimler tarafından gerçekleştirilen ve yatırım programında yer alan projelerin geldiği aşamanın ayrıntılarıyla ele alındığı toplantıda konuşan Vali Demirtaş, “Üzerimizdeki ölü toprağını atıp Adana’ya güzel projeler kazandırmamız lazım” dedi.

Son zamanlarda at ve eşek eti haberlerinin yapılan projeleri gölgelediğini vurgulayan Vali Demirtaş, “Geçenlerde Adana Lezzet Festivali’ni gerçekleştirdik, çok güzel oldu. Fakat bu at ve eşek eti konusu tüm çalışmalarımızı boşa çıkarıyor” dedi.

At ve eşek kesimi gerçekleştiren şahıslarla mücadeleye ağırlık verilmesi gerektiğini söyleyen Vali Demirtaş, “Hiç kimse Adana’yı böyle bir sıkıntıyla karşı karşıya bırakamaz. Bu hususta hepimize görev düşüyor” şeklinde konuştu.
Bu haber 19135 kez okunmuştur.
Arkadaşıma Gönder
Yorum Ekle
Yazdır

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan ADANAHABER veya adanahaber.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

tarafından 07.04.2018 08:54:10 tarihinde yazılmış
"Şu mektepler olmasa maarifi ne güzel idare ederdim." Şu at kasapları olmasa Adanayı ne güzel idare ederdim. Yada ne kebablar yerdim. Aslında Et herkese yetecekti. Yasalara AB karıştı,. Hububata GDO,. Kasaba Donus, Kebaba . AT-EŞEK,Adanaya da SÖZLÜ ...

tarafından 06.04.2018 18:00:15 tarihinde yazılmış
Vali dert yanıyor çözemiyor...

özcan tarafından 06.04.2018 17:24:48 tarihinde yazılmış
Tabi mücadeleyi yapmak lazım.. Yakala serbest bırak mücadele olsun adı..

aladağlı tarafından 06.04.2018 15:07:32 tarihinde yazılmış
AĞIR CEZALAR KESİLMELİ Kİ BİDAHA YAPMASINLAR BU AT EŞEK KESENLERDE KİMLERSE MİLLET BİLSİN REZİL OLSUNLAR. KEBAP YEMEYE KORKUYORUZ .

Bilincli Adanali tarafından 06.04.2018 11:56:42 tarihinde yazılmış
Adanalilar olarak bu haberlerden utaniyoruz Sayin Valim. Adana zabitasi polisi ve jandarmasinin yaninda Adana Halkininda bu hususta cok mucadele etmesi lazim.Ozellikle ihbar onemli.

Nadir tarafından 05.04.2018 22:52:20 tarihinde yazılmış
AT kesmek Yasak değil.... Sayın Vali.. """At ve eşek kesimi gerçekleştiren şahıslarla mücadeleye ağırlık verilmesi""" cümlesini...... "KAÇAK kesim gerçekleştiren şahıslarla mücadeleye ağırlık verilmesi "" şeklinde düzeltmek lazım Hala AT etinin mi Kaçak kesimin mi yasak olduğunu anlamayan bürokratlar var...... Güzide Bürokratlar!!!!!! ...Lütfen sayın valimizi doğru bilgilendirelim.. YASAL Olmayan KAÇAK kesim ve satış. AT kesimi ve satışı değil.!!!!!!!

Nadir tarafından 05.04.2018 22:26:12 tarihinde yazılmış
Sayın Vali ve Belediye başkanı. Sizin yaptığınızı ÇORUMLU YAPMAZ. Hem sorumlu olduğunuz Memurlarınız yakaladıklarını cümle aleme ilan ediyorlar hemde çıkıp ADANA İMAJINA ZARAR veriyor diyorsunuz!!!! Sade bir vatandaş olarak demokratik söz hakkımı kullanmak istiyorum. """ Bu ne perhiz, bu ne lâhana turşusu!!!!""" diyorum ve Cuk diye bu duruma oturur mu bilemem. YASAK Olmayan bir şeyi YASAK.. MIŞ gibi uygulama yaptırmak Abesle iştigaldir. KANGREN olmuş bir durum için size ÇÖZÜM öneriyorum..... AT eti yasak değil. Lütfen yasalara bakınız. Bürokratlarınız Tebliği uygulayamıyor. Tebliğin ihlal edilmesine göz yumulmaktadır. AT kasaplarını eğitin AT eti piyasasını oluşturun ve kontrol edin. At eti Fransızların çok sevdiği bir ettir. Fransızlar için kurbağa bacağından sonra gelir. Kazaklar AT etsiz sofra düşünemez. AT eti İhraç edilebilir. Eskiden KURBAĞA bacağı, SALYANGOZ ve AT ETİ ADANA dan AVRUPAYA İHRAÇ edilirdi. Toros dağlarından çok salyangoz toplamışlığım var. Okul harçlığımı mantar ve salyangozdan karşıladım. Tek sorun EŞEK eti insanın DNA sını değiştirip genetiğini bozmakta. Aynen Donus gibi. EŞEK etinide Köpek- kedi maması yapımında kullanabilirsiniz. AT kasaplık hayvan statüsündedir. Türkiye cumhuriyeti yasalarına göre At beslenip kasaplık olarak kesilip eti satılabilir ve yenilebilir durumdadır. AT KESMEK YASAK Değil!!!!!! KAÇAK Kesim YAPMAK YASAK......Bu işin çözümü için; Bunu ---ALGILAYIP--- ANLAYACAK-- ve UYGULAYACAK --Bürokrata ihtiyaç var!!!!!!!. AT VAR- KASAP VAR-- TALEP de var***** Eğitim,Destek, Uygulama ve Kontrol Lazım. Bunu yapın ki insanlar ne yediğini bilsin. Her ete AT eti olarak bakmasın. **** 7 Temmuz 2006 CUMA Resmî Gazete Sayı : 26221 TÜRK GIDA KODEKSİ ÇİĞ KIRMIZI ET VE HAZIRLANMIŞ KIRMIZI ET KARIŞIMLARI TEBLİĞİ (TEBLİĞ NO: 2006/31)****** MADDE 1 – (1) Bu Tebliğin amacı, çiğ kırmızı et ve hazırlanmış kırmızı et karışımlarının tekniğine uygun ve hijyenik şekilde üretilmesi, hazırlanması ve işlenmesi ile ambalajlama, muhafaza, depolama, taşıma ve pazarlamasını sağlamak üzere özelliklerini belirlemektir.******* MADDE 2 – (1) Bu Tebliğ çiğ kırmızı et ve hazırlanmış kırmızı et karışımları ile et ürünleri üretiminde kullanılacak olan kırmızı et ve hazırlanmış kırmızı et karışımlarını kapsar. Bu Tebliğ mekanik olarak sıyrılmış etleri kapsamaz.***....*************** MADDE 4 – (1) Bu Tebliğ’ de geçen; a) Kasaplık hayvan: Büyükbaş, küçükbaş hayvanlar ve diğer kasaplık hayvanları,............ b) Büyükbaş hayvan: Sığır, manda ve deveyi,.......... c) Küçükbaş hayvan: Koyun ve keçiyi,........... ç) Diğer kasaplık hayvanlar: Domuz, yaban domuzu, at ve tavşanı, (((BAKIN BURADA yazıyor!!!! )))******************************************************************************************************************************************Bu işi yapan adamları KOSGEB eğitip, kredi versin. Güzide basınımız da bedava reklamını yapsın. KAÇAK kesim yapmasınlar. MEVZUATA uygun kesim yapıp satışını yapsınlar. Bakın o zaman OTO KONTROL nasıl yapılıyor. Başka kimseye AT kesimi yaptırmazlar. Piyasa kendi OTO kontrolünü oluşturur. Sağolsun AKP hökümeti bu işi yasallaştırdı. Ama bürokratlarla AT kasapları Hökümetin yasalarına uyum sağlayamıyor. ANALİTİK ve AMPİRİK yaklaşım gösterilmelidir. Bürokratlara düşen KAÇAK kesimi önlemek. Bunun içinde, Eğitim, kredi verip desteklemeli ve kontrol etmeli. YANİ yol gösterip elinden tutsun. İnternette resmi gazeteye bakmak isteyenler için link.. http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2006/07/20060707-12.htm

tarafından 05.04.2018 21:14:08 tarihinde yazılmış
Etin kilosu yirmibeş otuz kagıt döner kebap 2 kağıt tabi ki at etıyse gene şükür edelim domuz eti olmasında buna şükür

erkan adanali tarafından 05.04.2018 19:51:48 tarihinde yazılmış
Sayin valim bunlar zabitanin isi yuregir ve buyuk sehir belediyesi zabitalari yatiyolar ne is yapiyolar ben hicbir faliyette gormedim semt pazari disinda yazikya biraz aldigu parayi hak etsinler gunah

 
 
 
EDİTÖR
Hüseyin BAYRAK
Hüseyin BAYRAK
Başkanların tasfiyesi
YAZARLAR
Yüksel MERT

KONUK YAZARLAR
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Hasan TÜLÜCEOĞLU
Güncelleme Ve Müceddid

Fuat TÜRKER
Fuat TÜRKER
Elçiye İtaat-II

Geçerli bir anket yok!

 
İLETİŞİM

İSTATİSTİK
Aktif Ziyaretçi: 
209
Bugün Gelen: 
21780
Toplam Ziyaretçi: 
274239217